Ruilen of retourneren

Ruilen of retourneren binnen 14 dagen
U kunt ons mailen of bellen als u wilt ruilen of retourneren; graag zo spoedig mogelijk - in ieder geval binnen 14 dagen. Houdt u er rekening mee dat het artikel in perfecte staat geretourneerd dient te worden.
Ruilen in de winkel in Amsterdam
U kunt uw aankoop komen ruilen in onze winkel in Amsterdam; hier kunt u passen, vergelijken en een artikel naar uw keuze uitzoeken. Behalve badjassen hebben we vele badlakens, douchelakens en (sauna)accessoires.
Ook in dit geval graag van tevoren contact met ons opnemen. Zie voor het adres, telefoonnummer en de openingstijden de contactpagina van onze website.
Tegoedbon of geld terugstorten
Mocht het zo zijn dat u ondanks ons ruime aanbod in de winkel niet kunt slagen, dan kunnen we u voor het totaalbedrag (inclusief verzendkosten) een tegoedbon geven (1 jaar geldig). Wilt u geen tegoedbon, dan kunnen we het geld (zonder de verzendkosten) op uw bankrekening storten. Contant geld teruggeven is niet mogelijk.
Online bestelling per post ruilen of retourneren
Als u online besteld heeft kunt u uw bestelling ruilen of retourneren. Als u meerdere artikelen besteld heeft wilt u misschien een deel van uw bestelling retourneren. Dit betekent dat u uw aankoop op eigen kosten kunt terugsturen; echter nadat u contact met ons heeft opgenomen. Vergeet daarbij niet uw aankoopbon mee te sturen (bewaar eventueel een kopie) en duidelijk aan te geven of u wilt ruilen, of u een tegoedbon wilt, of dat u uw geld teruggestort wilt hebben op uw bankrekening. In het laatste geval uw volledige naam- en bankgegevens doorgeven!
Pakket retour zenden
Kunt u bij het retourzenden alstublieft duidelijk onze adresgegevens op het pakket vermelden:
de badjassenwinkel
Vijzelgracht 39-hs
1017HP Amsterdam
En klein linksonder uw gegevens als afzender.
Andere maat of soort per post sturen
Als u wilt ruilen voor een andere maat of soort kunt u het beste telefonisch contact opnemen. Indien dit niet mogelijk is wilt u dan zo vriendelijk zijn per mail aan te geven om welk artikel en om welk bestelnummer het gaat, en vergeet niet uw naam en telefoonnummer door te geven. 
We kunnen u adviseren en vervolgens zijn er twee opties:
-u kunt een nieuwe bestelling doen zodat we direct het besproken artikel gaan verzenden en het geld van de eerste bestelling terugstorten op uw rekening zodra we dit in goede staat ontvangen hebben.
-of we verzenden pas nadat we uw geretourneerde pakket ontvangen hebben.
Uitzonderingen
Wanneer we het door u bestelde artikel niet (of niet snel) kunnen leveren zullen we u in de meeste gevallen alternatieven bieden waaruit u kunt kiezen. Als u bij ontvangst toch niet tevreden bent en het pakket weer terugstuurt binnen 14 dagen, dan storten we de door u betaalde verzendkosten ook terug op uw rekening.
Indien het gaat om een annulering en wij dus niets verzonden hebben zullen we uiteraard ook het geld inclusief de verzendkosten terugstorten op uw rekening.